Dzięki kampanii „Odpornością można się dzielić. Jak mogę pomóc” PNO nie schodzi ze szpalt prasy!
Od momentu startu kampania „Odpornością można się dzielić. Jak mogę pomóc?” jest szeroko obecna i komentowana w internecie, social mediach, radiu, prasie, jak i telewizji. Liczne publikacje w mediach zdrowotnych, medycznych, informacyjnych, lifestylowych, parentingowych, jak również tych trafiających bezpośrednio do pacjentów, utwierdzają nas w przekonaniu, iż istnieje duża potrzeba mówienia zarówno o pierwotnych niedoborach odporności (PNO), jak i o osoczu.
Rzetelny przekaz edukacyjny przy wsparciu znakomitych Ekspertów klinicznych oraz wzmocniony o historię z życia wziętą, opowiedzianą ustami najmłodszej Krajowej Konsultantki do spraw Codziennego Życia z PNO – Kai oraz przy wsparciu jej mamy – Pani Doroty, trafił już do kilku milionów Polaków.
Poczytajcie sami co i jakie media piszą o kampanii, o tym, jak ważne jest wczesne rozpoznanie PNO i jak można pomóc pacjentom i ich rodzinom oddając osocze
Poradnik Zdrowie – „Nie tylko częste infekcje. Te objawy mogą zdradzać, że masz pierwotne niedobory odporności”
Twoje Zdrowie RMF24 – „Te objawy mogą wskazywać na niedobory odporności”
M jak Mama – „Dziecko się wychoruje, niech pani da spokój. Ta rodzina żyje normalnie dopiero od diagnozy, którą wywalczyła”
Cowzdrowiu.pl – „Mała Kaja z PNO żyje dzięki złotu z krwi. Ty też możesz pomóc”
Dziennik.pl – „80 proc. pacjentów z pierwotnymi niedoborami odporności nie ma postawionej diagnozy”
Radio ZET – „Pierwotny niedobór odporności u dzieci i dorosłych: jak go rozpoznać?”
Rynek Zdrowia – „Brakuje osocza do produkcji leków dla chorych z pierwotnymi niedoborami odporności. Lekarze apelują”
Medycyna Praktyczna – „Wczesna diagnostyka PNO jest ważna”
Terapia – „Pierwotne niedobory odporności – fakty i mity”
Termedia – „PNO – ogromne niedoszacowanie i opóźnienia w rozpoznaniu”
Zdjęcie – własność Takeda. Konferencja prasowa kampanii „Odpornością można się dzielić. Jak mogę pomóc?” 20.04.2022. Osoby widoczne na zdjęciu wyraziły zgodę na wykorzystanie ich wizerunku do materiałów promujących kampanię.
C-ANPROM/PL/IG/0167, 05/2022