Kampania PNO prasa

Dzięki kampanii „Odpornością można się dzielić. Jak mogę pomóc” PNO nie schodzi ze szpalt prasy!

Od momentu startu kampania „Odpornością można się dzielić. Jak mogę pomóc?” jest szeroko obecna i komentowana w internecie, social mediach, radiu, prasie, jak i telewizji. Liczne publikacje w mediach zdrowotnych, medycznych, informacyjnych, lifestylowych, parentingowych, jak również tych trafiających bezpośrednio do pacjentów, utwierdzają nas w przekonaniu, iż istnieje duża potrzeba mówienia zarówno o pierwotnych niedoborach odporności (PNO), jak i o osoczu.

Rzetelny przekaz edukacyjny przy wsparciu znakomitych Ekspertów klinicznych oraz wzmocniony o historię z życia wziętą, opowiedzianą ustami najmłodszej Krajowej Konsultantki do spraw Codziennego Życia z PNO – Kai oraz przy wsparciu jej mamy – Pani Doroty, trafił już do kilku milionów Polaków.

Poczytajcie sami co i jakie media piszą o kampanii, o tym, jak ważne jest wczesne rozpoznanie PNO i jak można pomóc pacjentom i ich rodzinom oddając osocze

Poradnik Zdrowie – „Nie tylko częste infekcje. Te objawy mogą zdradzać, że masz pierwotne niedobory odporności”

Twoje Zdrowie RMF24 – „Te objawy mogą wskazywać na niedobory odporności”

M jak Mama –

Cowzdrowiu.pl – „Mała Kaja z PNO żyje dzięki złotu z krwi. Ty też możesz pomóc”

Dziennik.pl – „80 proc. pacjentów z pierwotnymi niedoborami odporności nie ma postawionej diagnozy”

Radio ZET – „Pierwotny niedobór odporności u dzieci i dorosłych: jak go rozpoznać?”

Rodzice.pl – „Przyczyną częstych infekcji u dzieci może być PNO! Wczesna diagnoza ratuje zdrowie i życie. Co powinno zwrócić uwagę rodziców?”

Rynek Zdrowia – „Brakuje osocza do produkcji leków dla chorych z pierwotnymi niedoborami odporności. Lekarze apelują”

Medycyna Praktyczna – „Wczesna diagnostyka PNO jest ważna”

Terapia – „Pierwotne niedobory odporności – fakty i mity”

Termedia – „PNO – ogromne niedoszacowanie i opóźnienia w rozpoznaniu”

Zdjęcie – własność Takeda. Konferencja prasowa kampanii „Odpornością można się dzielić. Jak mogę pomóc?” 20.04.2022. Osoby widoczne na zdjęciu wyraziły zgodę na wykorzystanie ich wizerunku do materiałów promujących kampanię.

C-ANPROM/PL/IG/0167, 05/2022